Tuesday, 13 January 2015

HALANG PROJEK KERAJAAN PUSAT AZMIN ALI MENZALIMI RAKYAT !!!


Dalam pembentangan bajet 2015 bagi negeri Selangor pada 24 November tahun lepas Azmin Ali atau juga dikenali sebagai Azmin Jokowi Tak Menjadi telah memperkenalkan tema "Pebangunan Berkualiti Rakyat diPeduli"

Belanjawan Selangor bagi tahun 2015 merupakan satu belanjawan defisit dan terbesar sepanjang pemerintahan Pakatan Rakyat di negeri itu.

Ini kerana, anggaran perbelanjaan negeri pada tahun depan berjumlah RM2.42 bilion untuk melaksanakan rancangan pembangunan sementara kutipan hasil negeri itu dianggarkan berjumlah RM1.97 bilion.
Jumlah defisit ialah sebanyak RM450 juta.  

 
Baik... kita tinggalkan seketika soal bajet berlebihan yang diumumkan Azmin Kowi Tak Jadi. Sekarang kita cerita tentang kesungguhan kerajaan negeri dalam menunaikan janji mereka kepada rakyat. Yang kononnya
"Pebangunan Berkualiti Rakyat diPeduli".

Berdasarkan sidang media Datuk Seri Noh Omar semalam mengatakan ada dua projek besar kerajaan pusat untuk rakyat Selangor tidak mendapat kerjasama baik dari kerajaan negeri.

1. Pembinaan kampus UniKL, Malaysian Institute Aviation Technology (MIAT) projek ni projek Mara. Ini merupakan satu projek MARA bernilai RM120 juta tetapi kerajaan negeri minta peruntukan tambahan RM70 juta selain bayar premium yang tinggi bagi kawasan tak sebesar mana pun. Ini membantutkan hasrat mahu melihat anak-anak negeri ini ada pusat latihan penerbangan

2. Pembinaan bangunan tambahan Maktab PDRM di Kuala Kubu Baharu di Hulu Selangor.
Projek ini sudah siap sepenuhnya tetapi tidak diberikan sijil layak menduduki (CF) oleh kerajaan negeri. Bangunan itu sudah siap pada 1 Mei lalu pada kos RM53 juta tetapi tidak dapat diduduki kerana tidak ada CF.

Malah kerajaan negeri mensyaratkan kos tambahan untuk tanggung kos buat jambatan di kawasan terletak kira-kira satu kilometer daripada kawasan pembinaan dan tidak ada kena mengena pun.



Selain dari membuktikan yang anda (Azmin Ali) hebat dalam lakonan korek longkang, masuk tong sampah, masuk longkang, jadi petani dan terbaru jadi tukang cuci.

Azmin juga mesti buktikan yang anda betul-betul 'Mempedulikan Rakyat' . Selesaikan dan permudahkan semua projek yang akhirnya akan memberi manfaat kepada seluruh Rakyat Selangor.
Berhenti dari menyulitkan bantuan kerajaan Pusat kepada negeri Selangor.

Dahulukan rakyat dari kepentingan politik sendiri dan poket kroni-kroni PKR.

2 comments:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete